Straipsnio nuotrauka 2024-07-01

Trys priežastys, kodėl jūsų draudimo žalos prašymas gali būti atmestas

Apsidraudę savo turtą ar automobilį dažnai tikimės, kad draudimas padengs visus nuostolius nelaimės atveju. Tačiau pasitaiko atvejų, kai draudimo bendrovė atmeta žalos prašymą. „Lietuvos draudimo“ ekspertai paaiškina, kokios yra trys dažniausios priežastys, dėl kurių taip nutinka.

Nedraudžiamieji įvykiai

Viena dažniausių priežasčių – įvykiai, kurie patenka į nedraudžiamų įvykių sąrašą. Prieš draudžiantis būtina atidžiai susipažinti su draudimo sąlygomis ir taisyklėmis, kad žinotumėte, kokie įvykiai yra draudžiami, o kokie ne. Nedraudžiamieji įvykiai dažnai apima statybos projektavimo klaidas, broką ar žalas, atsiradusias dėl draudžiamojo objekto priežiūros trūkumų.

Draudimo neturėjimas

Kita dažna priežastis – draudimo nebuvimas tam tikram įvykiui. Pavyzdžiui, jei esate apsidraudęs tik būsto draudimu, bet norite atlyginti žalą, susijusią su namų turtu, draudimo bendrovė gali atmesti jūsų prašymą. Taip pat dažnai pasitaiko atvejų, kai klientai nežino, kad jų draudimo polisas neapima tam tikrų rizikų.

Žalos imitavimas

Draudimo bendrovės taip pat gali atmesti prašymą, jei įtaria, kad žala yra imituota. Siekiant išvengti tokių situacijų, būtina pateikti visus reikiamus įrodymus, patvirtinančius tikrąją žalos kilmę ir aplinkybes. Draudikai atidžiai tikrina visas pateiktas pretenzijas ir reikalauja pateikti dokumentus bei nuotraukas, įrodančias žalos faktą.

Parengta pagal „Lietuvos draudimo“ informaciją