Parkavimo aikštelėse tykantys pavojai
Lietuvoje yra daugiau kaip du milijonai registruotų automobilių. Ir beveik trys milijonai gyventojų. Tad ne tik didmiesčiuose, bet ir mažesniuose miestuose kasdieną tenka susidurti su automobilių parkavimo problema. Galvos skausmą kelia ne tik per mažos parkavimo aikštelės miegamuosiuose rajonuose (ypač statytuose prieš kelis dešimtmečius), bet ir automobilių stovėjimo vietų trūkumas prie prekybos centrų. Būtent šiose dviejose vietose dažniausiai fiksuojami eismo įvykiai parkuojantis.
Sunkiausia parkuotis, kai automobilis didelis ir žymiai paprasčiau parkuoti mažesnį, kuris dėl savo dydžio yra manevringesnis. Ne veltui atsirado terminas “miesto automobilis”. Interneto svetainė “Total Car Score” (kuri lygina automobilius bei reitinguoja juos įvairiais pjūviais) prieš keletą metų sudarė Top 10 miesto automobilių sąrašą, į kurį pateko Nissan Leaf (elektromobilis), Toyota Camry Hybrid, Volkswagen Passat (dyzelinis), Audi A3 (dyzelinis), Volkswagen Golf (dyzelinis), Ford Fiesta. Vienas kriterijų renkant miesto automobilius buvo jų manevringumas, reikšmingas parkuojantis.
Paprastai eismo įvykiai nutinka dėl vairuotojų neatidumo ar per didelio pasitikėjimo vaizdo stebėjimo kameromis, davikliais. Atkreiptinas dėmesys, jo parkavimo aikšelių kelių sankirtose galioja dešinės rankos taisyklė. Jos nepaisymas užtraukia atsakomybę dėl eismo įvykio.
Ir dar. Kad ir kur nutiko eismo įvykis – kelyje ar parkuojantis, visada išlikite ramūs. Kai nėra nukentėjusių asmenų, galima apsieiti be policijos ir situaciją išspręsti užpildžius eismo įvykio deklaraciją. Nurimus emocijoms būtina kuo tiksliau nurodykite įvykio aplinkybes. Tai padės sutrumpinti žalos sureguliavimo laiką.
BTA informacija