Keliautojai tampa dėmesingesni savo saugumui
Pastebima, kad pastaruoju metu keliautojai vis atidžiau renkasi kelionių organizatorius, labiau domisi galimomis rizikomis svečiose šalyse bei daugiau dėmesio skiria draudimui.
Draudimo bendrovė „Gjensidige“, lygindamas savo šių ir praėjusių metų kelionių draudimo pardavimų statistiką, pastebi, jog 2016 m. pardavimai ūgtelėjo 11 proc.
Klientai kelionės draudimą vis dažniau įsigyja kelionių agentūrose – ten pat, kur ir išsirenka savo atostogų kryptį. Vadinasi, kelionių draudimas tampa neatsiejama kelionės paketo dalimi. Be to, keliautojai tampa vis sąmoningesni ir, įsigydami standartinį kelionės draudimą, neretai papildomai draudžia ir savo civilinę atsakomybę, ir save nelaimingų atsitikimų atvejais.
Tai, kad turistai, išvykdami iš Lietuvos į svečias šalis, tapo atidesni savo saugumui pastebi ir kelionių agentūra „West Express“. Jų atstovai teigia, kad pastaruoju metu keliautojai daugiau dėmesio skiria rinkdamiesi paslaugos teikėjus, dažniau aptaria potencialias rizikas. Taip pat dažniau domisi ir draudimo klausimais, mat atostogų metu nori jaustis saugūs. Tad teiraujamasi ir apie bagažo, ir neįvykusios kelionės ar, vykstant su persėdimais, kelionės jungties draudimą.
Kelionių agentūra šiemet, lygindama pernai metų sausio-balandžio mėnesius su šių metų atitinkamu laikotarpiu, pardavė keturis kartus daugiau kelionių į tolimus kraštus – Kiniją, Kubą, Jamaiką, Dominikos Respubliką, Mauricijų, Maldyvus, Šri Lanką, Balio salą, Etiopiją, Vietnamą, Kubą, Indoneziją ir kt. Vidutiniškai vienas tūkstantis keliautojų per mėnesį renkasi tolimus bei egzotiškus kraštus.
Gjensidige informacija