Kai bagažas vėluoja arba nepristatomas visai
„ERGO Insurance“ pastebi kelerių metų tendenciją, jog dažnėja atvejų, kai iš Lietuvos poilsiauti išvykstantys gyventojai pameta ar netenka asmeninių daiktų kelionių po užsienį metu. Šiuo metu tokių atvejų nuostolių vidurkis yra apie 300 eurų.
Draudimo bendrovės teigimu, kraudamiesi lagaminus keliautojai – aktyvaus ar pasyvaus poilsio mėgėjai, išvykstantys darbo reikalais – vadovaujasi principu „o gal prireiks?”. Žmonės linkę į kelionę pasiimti daugiau daiktų, kad tik ko nors nepritrūktų. Tad vis rečiau stebina tai, jog į saulėtus kraštus pasiimamas skėtis ar lietpaltis, o vykstant į kalnus – maudymosi kostiumėlis ar akvalangas.
Kuo daugiau daiktų, tuo sunkesnis bagažas. Tuo ir tikimybė ką nors iš daiktų užmiršti viešbutyje, stotyje didesnė. Kaip pastebi draudimo bendrovė, dažniausiai daiktų netenkama oro uostuose, kai bagažas tiesiog pasimeta. Tokiais atvejais patariama iš karto kreiptis į aviakompanijos atstovus, nes būtent jie atsako už saugų bagažo transportavimą. Per 21 dieną nuo įvykusio skrydžio, kai pasimeta bagažas, pastarąjį aviakompanija privalo surasti ir grąžinti savininkui arba atlyginti nuostolius. Tačiau tai menka paguoda, kuomet, nuvykus į galutinį kelionės tikslą, tenka apsieiti be asmeninių daiktų arba patirti finansinių nuostolių, kai norima įsigyti būtiniausių atostogoms ar darbui daiktų.
Tokiose situacijose gali pagelbėti bagažo draudimas. „ERGO Insurance“ siūlo padengti iki 175 eurų, jeigu bagažas į galutinę kelionės vietą vėluoja ilgiau kaip 6 valandas. Minėta suma skirta įsigyti būtiniausius asmeninius daiktus – rūbus, higienos priemones ir pan. Nuostoliai yra atlyginami ir tais atvejais, kai bagažo netenkama ar jis yra apgadinamas dėl avarijos, gaisro, sprogimo, stichinių nelaimių ar ilgapirščių.
Dar kartą atkreipiamas dėmesys, jog savo asmeninius daiktus ypač saugoti reikėtų masinių susibūrimų vietose, paplūdimiuose, stotyse, viešajame transporte.
ERGO Insurance informacija