3 būdai nebeapsaugantys jūsų automobilio
Sparčiai vystantis technologijoms, tai, kas vakar atrodė nauja, šiandieną - kasdienybė arba net „seniena“. Šie procesai vystosi ne tik todėl, kad gamintojai, pardavėjai, paslaugų teikėjai specializuojasi į kokybinį progresą, bet ir todėl, kad nuo jų neatsilieka ir „šešėlis“ – siekiantis įminti sėkmingus „know how“ ir iš to pasipelnyti. Kitaip tariant, ilgapirščiai taip pat naudojasi tomis pačiomis pažangiausiomis technologijomis, stengdamiesi įveikti daiktų ir/ar paslaugų apsaugos sistemas.
Draudimo bendrovės „Ergo Insurance“ atstovas Tomas Nenartavičius atskleidžia, kokiais būdais šiandieną Lietuvos gyventojai bando apsaugoti savo transporto priemones, manydami, kad jų pasirinkimas – naujoviškas ir mažai žinomas potencialiems vagišiams. Deja, šiandieną vagys puikiai susidoroja su šiais „naujais“ iššūkiais.
Dažnai automobiliuose įmontuotas jungiklis, - taip vadinamas „slapukas“. Jis įrengtas tokioje vietoje, kad būtų žinomas tik savininkui ir reikalingas užkuriant automobilį. Tačiau vagys „perkandę“ visas slapčiausias „slapukų“ vietas – todėl, T.Nenartavičiaus teigimu, šiandieną šis automobilio apsaugos būdas nebėra toks efektyvus kaip prieš dešimtmetį.
Nebetokia efektyvia apsaugos priemone laikytina ir garsinė signalizacija, kurios tikslas – atkreipti aplinkinių dėmesį į galimą nusikaltimą. Visgi, daugiabučių kiemuose „kaukiančios“ signalizacijos tapo tokia kasdiena, kad šiandieną, pašnekovo teigimu, gyventojai labai pasyviai reaguoja į garsinę signalizaciją.
Pačia didžiausia transporto priemonės apsaugos „seniena“ laikytini mechaniniai vairo ar stabdžių užraktai. Vagims - tai pačios paprasčiausios ir lengviausiai įveikiamos kliūtys.
Visgi, pasak T.Nenartavičiaus automobiliams apsaugoti geriau rinktis bent vieną aptartų apsaugos būdų, negu jokio.
ERGO informacija